کسانی که دوره تابلو قلم زنی مسی دیوید طبیعت بی جان را در Vitruvian گذرانده اند، با نحوه نقاشی ما معمولاً روی بوم یا پانل چوبی آشنا هستند. این روش خوبی است که ما سال ها از آن استفاده کرده ایم و نتایج زیبایی به همراه دارد.
اما، رنگ روغن موضوع بزرگی است. روشهای مختلفی برای ساخت یک تابلو وجود دارد، از تکنیک گرفته تا انتخاب مواد، و هنرمندان عاشق آزمایش کردن هستند! مس یکی از سطوح مورد علاقه من برای رنگ آمیزی است، اما با کار بر روی چوب یا بوم کاملاً متفاوت است و در نتیجه مجبور شدم روش تابلو را تنظیم کنم.
در این پست، فکر کردم که یک پرتره کوچک روی مسی که در حال حاضر روی آن کار می کنم به اشتراک بگذارم و در مورد برخی از چالش های این مس صحبت کنم. هنوز تقریباً تمام نشده است، اما در اینجا به اندازه کافی برای صحبت کردن وجود دارد.
چرا مس؟
هنرمندان برای قرن ها به دلیل ویژگی های منحصر به فرد مس روی مس تابلو می کردند. از آنجایی که فلز است، غیرآلی و غیرقابل نفوذ در برابر رطوبت است، بنابراین تحت فشارهای مشابهی قرار نمی گیرد که می تواند باعث خراب شدن سایر تکیه گاه ها در طول زمان شود. همچنین رنگ زیبایی است که میتوان آن را از طریق برخی از گذرگاههای نازکتر تابلو مشاهده کرد و به آثار هنری کیفیتی درخشان و جواهری میبخشد.
اما این حیوان بسیار متفاوت از سایر تکیه گاه ها است، بنابراین اگر می خواهید تابلو روی مس را امتحان کنید، مهم است که متوجه شوید به چه چیزی وارد می شوید.
این فلز برهنه است
اولین چیزی که در مورد تابلو روی مس باید بدانید این است که نیازی به پرایم کردن آن نیست. در واقع، پوشاندن سطح با چندین لایه آستر روغنی یا گسو، به نوعی هدف تابلو روی مس را از بین می برد. آن رنگ صورتی مایل به نارنجی زیبا بخشی از چیزی است که من در مورد آن دوست دارم، و من می خواهم که در تابلو هایم نشان داده شود!
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.