بهترین گزینه، اگر مجموعه ای از لنت ترمز 207 داشته باشید، احتمالاً صاحب یک ابرخودرو خواهید شد. چرا هزینه؟ در حقیقت آنها ترمز عالی را ایجاد می کنند و گرمای تولید شده از شدیدترین و شدیدترین توقف ها را جذب می کنند.
این لنتها که از الیاف سرامیکی و مواد پرکننده مشابه تشکیل شدهاند، تمیزتر و بیصداتر از سایر پدهای موجود در این وبلاگ هستند. دوام بیشتری نیز دارند و به ویژه از پدهای ارگانیک بهتر عمل می کنند.
یک اشکال عمده این است که چقدر طول می کشد تا آنها تا دمای کارکرد گرم شوند. بنابراین، در حالی که لنتهای سرامیکی برای مسابقات رالی ایدهآل هستند، اما زمانی که در یک خودروی معمولی نصب میشوند، بیمعنی هستند، که به ندرت به گرمای عملکردی مطلوب در خودروهایی مانند فروشگاههای مدرسه یا فروشگاههای هفتگی میرسند.
NAO با فلز کم
شکستن بهتر با گزینه NAO Low-Metallic، حاصل فرمول آلی مخلوط با بین 10 تا 30 درصد مس یا فولاد است. این دستور مطمئناً به انتقال گرما کمک می کند. با این حال آنها در سمت پر سر و صدا هستند، در حالی که فلز اضافه شده می تواند مقدار زیادی گرد و غبار ایجاد کند.
غیرآزبست آلی
همانطور که از نام آن پیداست این لنت ترمز از مواد عمدتا ارگانیک ساخته شده است. همیشه اینطور نبود. در واقع زمانی وجود داشت که پدها از آزبست ساخته میشدند، فقط برای این که ماده معدنی توسط ترکیبات دیگر در میان نگرانیهای بهداشتی و ایمنی جابجا شود.
نرمتر و نسبتاً بیصدا، نسخههای جدیدتر ممکن است شامل فیبر شیشه، لاستیک یا کولار باشند، البته رزینهایی مانند سلولز را نیز ذکر نکنیم.
لنتهای ارگانیک غیرآزبستی علیرغم آسانتر بودن روی دیسکهای ترمز، سریع سائیده میشوند و فقط برای رانندگی روزانه در جاده مناسب هستند. علاوه بر این، آنها خود را به ترمزگیری منظم وامی ندارند.
گزینه کولار فوق الذکر – علیرغم اینکه گران ترین است – حداقل دارای معایب کمتری است.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.